piątek, 23 października 2015

Facial cleansing pad, czyli szczoteczka oczyszczająca twarz.

Witajcie Kochani,

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją facial cleansing pad, czyli szczoteczki oczyszczającej twarz z Primarka.



Rys.1 Facial cleansing pad.





Zacznę może od tego, że przeglądając różne filmiki na Youtubie i oglądając te wszystkie filmy typu 'my morning/night routine' wpadła mi w oko szczoteczka oczyszczająca twarz z Primarka. Dzięki uprzejmości koleżanki, która była w Anglii (za co bardzo dziękuję) stałam się szczęśliwą posiadaczką tego różowego cuda. Dlaczego cuda? Otóż zaraz do tego przejdę. Najpierw kilka detali.
Cała powierzchnia, którą czyścimy twarz jest w kształcie większej 'łezki'.


Rys.2 Powierzchnia czyszcząca twarz.

Moja skóra jest bardzo delikatna i skłonna do zaczerwień przez byle drobnostkę. Jednakże ząbki tej szczoteczki są krótkie, bardzo elastyczne, nie drażnią buzi, robią delikatny masaż twarzy, dobrze oczyszczają 'gołą' cerę oraz twarz z make-up'u (oczywiście używając żelu, a nie samej wody! :)).


Rys.3 Ząbki.

Do tego jest bardzo poręczna, posiada otwór na palec, umożliwiający łatwe użytkowanie. Nie ma możliwości, aby przy oczyszczaniu wyślizgnęła nam się z dłoni.


Rys.4 Widok z boku.

Większych problemów z niedoskonałościami nigdy nie miałam, pojawiały mi się one od 'święta', lecz od czasu jej używania żadnych 'intruzów' nie posiadam.

Podsumowując, jest to szczoteczka godna polecenia, ponieważ przede wszystkim dobrze oczyszcza twarz (odkąd jej używam moja cera jest świeższa i o wiele bardziej promienna).  Cena też zachęca do zakupu, dlatego jeśli będziecie mieli okazję ją kupić, nie zastanawiajcie się zbyt długo.

Moja ocena to 5/5!

Pozdrawiam Was serdecznie, Anna.





29 komentarzy:

  1. Przydałaby mi się do skutecznego oczyszczania twarzy! :-) Bardzo ciekawa recenzja, nie znałam tego produktu, a jak widać jest skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. czyści, jest tania i różowa, czego chcieć więcej? :-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna ;) muszę taką mieć.

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jej design wygląda świetnie, a z tego co piszesz jest całkiem dobra, same plusy :P
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ma swój minus - nie każdy ma dostęp do Primarka :)

      Usuń
  5. miałam kiedyś podobną szczoteczkę z Avonu, ale przez swoje lenistwo przestałam jej używać.. :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto do niej powrócić, o ile się sprawdzała! :)

      Usuń
  6. Świetny niezbędny gadżet ;-)
    Wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś taką, ale będąc u kosmetyczki dowiedziałam się, że nie powinno się takich używać, bo takie gąbeczki się szybko kurzą i mają na sobie bardzo dużo bakterii :)
    __
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłam ostatnio bardzo podobną szczoteczkę, ale jeszcze jej nie używałam - czuję, że dziś w końcu nadejdzie jej czas :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem za takimi szczoteczkami i gąbeczkami... ;) Ale co kto lubi :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa, ale ja jednak przy mojej naczynkowej skórze trochę bałabym się podrażnienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfect post:) happy Friday!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja własnie sobie zamówiłam taką szczoteczkę, zobaczymy jak się sprawdzi :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  13. woo! z chęcią zamówiłabym taka szczoteczkę :)
    nigdy takiej nie mialam!
    buziaki
    ! zapraszam cie do mnie :) mam nadzieje ze zostaniesz na dluzej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wypróbować !
    Piękny wygląd bloga !
    Poklikałabyś w linki http://justperfectfashion.blogspot.com/2015/10/coopeation.html ?
    Byłabym Ci ogromnie wdzięczna z góry dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  15. Też już kupiłam tę szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wcześniej o niej nie słyszałam, ciekawie ją zaprezentowałaś ;)
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobna do tej z Sephory, którą mam.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. zainteresowałaś mnie tą szczoteczkę :3 mam, ale zupełnie inną, z włosiem, a nie o takiej budowie i całkiem przydatny gadżet :)
    pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń