wtorek, 13 października 2015

TOP 5, czyli moje uzależnienie od perfum.

Witajcie Kochani,

Robiąc porządki w mojej szafce z perfumami, doszłam do wniosku, że mam problem. Otóż polega on na tym, że jestem uzależniona od nowych zapachów. Mam ich całkiem sporą liczbę, a już buszuję po internecie i chce zamówić kolejne. Jest to wada, ale jak każdy człowiek, zaczęłam szukać w tym jakichś pozytywów, aż się doszukałam - mogę podzielić się z Wami moimi odczuciami na temat każdego z nich. Postanowiłam więc wyselekcjonować moją ulubioną "droższą" piątkę z kolekcji i ją opisać! A oto i ona:



Rys.1 TOP 5 zapachów.




NUMER 1) Nina Ricci Mademoiselle Ricci L´Eau jest to podobno zapach kwiatowo-owocowy, chociaż ja osobiście w nim nie wyczuwam żadnych owoców. Kojarzy mi się on z wyrafinowaną, pewną siebie kobietą. Jest bardzo świeży, ale ta świeżość jest trochę przypudrowana cukrem. Używam go tylko na specjalnie okazje. Utrzymuje się na skórze przez długi czas, a na szaliku czuję go nawet przez kilka kolejnych dni.



Rys.2 Nina Ricci Mademoiselle Ricci L´Eau


Nuta głowy: włoski jaśmin;
Nuta serca: róża, piwonia;
Nuta bazy: nuty drzewne, cedr i piżmo.

NUMER 2) Cerruti 1881 jest to zapach świeży, ale przede wszystkim zadziwiający. Od razu jak go powąchałam, zrobił na mnie niesamowite wrażenie. Jest to tak unikatowy zapach, że nawet nie jestem w stanie go określić. Kojarzy mi się on z kobietą "bez serca" (ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu), która nie przejmuje się żadnymi porażkami w życiu i dąży do wszystkiego sama. Po prostu musicie się nim popsikać w jakiejś perfumerii, cudownie się on zachowuje na skórze i ewoluuję. Na zdjęciu widnieje tester, opakowanie kartonowe perfum jest pomarańczowe.



Rys.3 Cerruti 1881

Nuta głowy: bergamotka, frezja, mimoza, fiołek;
Na serca: drzewko różane, kolendra, jaśmin, pelargonia, kwiaty pomarańczy;
Nuta bazy: drzewo sandałowe, piżmo.


NUMER 3) Calvin Klein, Obsession Night Women jest to zapach seksowny i wyrafinowany, chłodny z lekką męską nutą zapachową. Używam go najczęściej wieczorami (imprezy, poranne powroty do domu), chociaż czasem zdarza mi się również psiknąć nim i w mroźny dzień kiedy mam ochotę na coś mocniejszego. 


Rys.4 Calvin Klein, Obsession Night Women

Nuta głowy: nuty kwiatowe, pomarańcza, bergamotka, dzięgiel litwor, mandarynka;
Na serca: róża, gardenia, jaśmin, konwalia;
Nuta bazy: drzewo sandałowe, kaszmir, fasola Tonka, bursztyn, wanilia.

NUMER 4) Yves Rocher, Quelques Notes d'Amour wg wizażu jest to zapach miłości obrazujący euforię i stan zakochania. Powiem Wam szczerze, że się z tym zgodzę, to właśnie je "zabieram ze sobą" na randki (na romantyczne kolacje, czy wieczorne spacery). Jest on słodki, otulający  i seksowny, niesamowicie kobiecy, zdecydowanie należy do zapachów cięższych, od razu wyczuwalna jest w nim róża.


Rys.5 Yves Rocher, Quelques Notes d'Amour

Nuta głowy: bergamota, czerwony pieprz;
Nuta serca: róża damasceńska, drzewo gwajakowe, paczula;
Nuta bazy: cedr, drzewo amyrisowe, benzoina.

NUMER 5) Dolce & Gabbana, Anthology, 3 L'Imperatrice jest to zapach owocowo-kwiatowy ale po pierwszym psiknięciu od razu przemawia do nas świeżość owoców. Perfumy są słodkie, ale jednocześnie kobiece. Jest to ciężko-świeży zapach, który polecam zdecydowanie na te cieplejsze dni. Minusem jest to, że zapach niestety dość szybko ucieka.


Rys.6 Dolce & Gabbana, Anthology, 3 L'Imperatrice

Nuta głowy: melon, kiwi;
Nuta serca: różowy fiołek;
Nuta bazy: piżmo.

I tak właśnie prezentuje się moja top 5. Jak na pewno zdążyliście zauważyć gustuje w ciężkich zapachach. 
A jak to wygląda u Was? 
Czym pachniecie?

Pozdrawiam Was serdecznie, Anna.






46 komentarzy:

  1. Calvin Klein bardzo lubię, ale fioletową Euphorie. :-) Bardzo przyjemne perfumy mają też YR. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Euphorie od CK posiada moja koleżanka - też ją lubię, ale jedna Euphoria w środowisku wystarcza :D

      Usuń
    2. Dokładnie Euphoria najlepsza :)

      Usuń
  2. Ja tez jestem uzależniona ! ;) Zawsze fajnie mieć większa kolekcje ;)
    Najbardziej lubię świeże zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ta radość, gdy na półce kładziesz nowy zapach :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja również. Perfumy to niestety moje małe uzależnienie :)

      Usuń
  4. też mam dużą kolekcję perfum, ale niestety żadnego z tych które tutaj pokazujesz:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam powąchać w perfumeriach ;) pozdrawiam również! :)

      Usuń
  5. Ciekawi mnie zapaszek z num. 1 i 2 i chętnie jak je spotkam w perfumeriach, powącham :)
    Ja również mam sporą kolekcję perfum :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam powąchać i sprawdzić na własnej skórze jak będą się zachowywać! :)
      Perfumomaniaczki górą! :D

      Usuń
  6. Ciekawe wybory, chociaż żadnej niestety nie miałam możliwości powąchać ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj skusiłabym się po twojej opini :)
    Perfumy najlepsze na jesienną handre! :D

    Zapraszam na nowość: http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/10/white-simple.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Dlatego właśnie szukam już nowych zapachów :D

      Usuń
  8. Myślę, że mamy że sobą coś wspólnego #zakupoholizm :-) moja miłość nie ogranicza się jednak tylko do zapachów. Widzę, że w Twoim zbiorze jest sporo świeżych woni - takie lubię najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupoholizm, niestety! Staram się powstrzymywać jak się da od kupowania zbędnych lub niepotrzebnych rzeczy, ale czasem po prostu się nie da! :D

      Usuń
  9. Nie znam żadnego zapachu z Twojej kolekcji;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam większość, ładnie pachną ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice post!
    Greetings,

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam Calvina Kleina 'Eternity' oraz NOA :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moją wymarzoną perfumą jest Ariana Grande, której jeszcze w Polsce nie ma...
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś Calvin Klein, Obsession Night Women - uwielbiam do dzisiaj :) A teraz jestem zakochana w Gucci Guilty - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam właśnie że ta Guilty od Gucciego nieziemsko pachnie, muszę wypróbować. O nieee! Już widzę, że kolejna będzie w kolejce do kupienia! :D

      Usuń
  15. ja tam w sumie uzależniona nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem zapachu - jeszcze nie miałam żadnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. D&G- uwielbiam ich !
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam tylko jeden, jakoś nie odczuwam potrzeby posiadania ich w większej ilości ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy ich nie używałam :) ja uwielbiam słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety w słodkich i cukierkowych zapachach się duszę. :)

      Usuń
  20. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń