czwartek, 8 października 2015

Idealnie czerwone usta, czyli mój zestaw Golden Rose podkreślający biel zębów.

Witajcie Kochani,

Dzisiaj podzielę się z Wami moim idealnym zestawem na czerwone usta, tj. Konturówką Golden Rose Dream Lips oraz Pomadką Golden Rose Velvet Matte.


Rys.1 Konturówka oraz szminka z Golden Rose.






Rys.2 Swatche kolorów.

Zacznę od tego iż moje usta należą do tych bardziej czerwonych (są one moim znakiem rozpoznawczym), przez co również należą do bardzo wymagających w pielęgnacji, tzn. suche usta czy też odstające skórki są dla mnie codziennością.





Rys.3 Usta przed pomalowaniem.

Dlatego też, aby uczynić z nich piękne, czerwone i matowe usta muszę wcześniej zastosować mocno nawilżający podkład, jakim jest dla mnie Blistex MEDPLUS.




Rys.4 Blistex MEDPLUS.

Po nawilżeniu ust, lecz przed nałożeniem konturówki i szminki, zbieram nadmiar balsamu do ust (jeśli tego nie zrobimy, nasze usta zamiast matowego wykończenia będą satynowe).

Obrysowuje teraz usta konturówką z Golden Rose Dream Lips o numerze 514 (cena 6,30 zł) oraz nią je wypełniam.



Rys. 5 Konturówka Golden Rose Dream Lips w odcieniu 514.



Rys.6 Usta obrysowane i wypełnione konturówką

Dla lepszego efektu malujemy usta Szminką Golden Rose Velvet Matte o numerze 20 (cena 11,90zł)


 Rys.7 Szminka Golden Rose Velvet Matte w odcieniu 20



 Rys.8 Szminka Golden Rose Velvet Matte w odcieniu 20


Rys.9 Usta obrysowane i wypełnione konturówką oraz pomalowane szminką.

Dla zmatowienia i utrwalenia efektu czerwonych ust najlepiej zebrać nadmiar produktów chusteczką dając jej całusa ;) I tak oto czerwonymi ustami mogę cieszyć się przez kilka dobrych godzin, tzn przynajmniej 6!


Rys.10 A tak wyglądają zęby w tym odcieniu czerwieni.


A Wy? Macie swój ulubiony odcień czerwieni? Polecacie jakieś produkty?

Pozdrawiam Was serdecznie, Anna.


62 komentarze:

  1. Mam tą samą konturówkę, albo bardzo podobną :) Pasuje Ci ten kolor :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Polecam ogólnie konturówki z tej serii, na pewno będziesz zadowolona! :)

      Usuń
  3. no pięknie!, dobrze pomalowane usta to połowa sukcesu! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. great post :)
    Have a nice weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Również je uwielbiam, o czym świadczy powiększająca się u mnie ich kolekcja! :)

      Usuń
  6. Pięknie wyglądasz <3. Ja uwielbiam mocno podkreślone usta, ale nie każdemu to pasuje :p.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie! Ja również uwielbiam mocno podkreślone usta, a czerwień to to co lubię najbardziej! :)

      Usuń
  7. Na żywo wygląda jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykle do twarzy Ci w takim intensywnym kolorze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorek <3
    Co powiesz na wspólną obserwację? :D
    jeśli się zgadzasz - zacznij i daj znać u mnie, a na pewno zrobię to samo :3

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny, głęboki kolor! bardzo Ci w nim do twarzy. Ale powiem szczerze, że mnie bardziej zainteresował ten balsam do ust...fajny jest?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie!
      Balsam ten jest moim faworytem, bardzo go polecam. Mam usta wymagające więc próbując wszelakich produków od Carmexu po EOS.. nic tak dobrze jak Blistex MEDPLUS nie koiło i regenerowało moich spierzchniętych ust. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  11. Nice products!

    thanks for your message on my blog. Would you like to follow each other? <please let me know

    http://cocojeans.blogspot.pt
    Insta @cocojeansblog

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam czerwoną pomadę z tej serii Golden Rose, ale nr 18 :) Właściwie to rzadko jej używam, bo z czerwienią na ustach nie czuję się zbyt komfortowo, cały czas się boję czy aby kolor nie zjadł się nierównomiernie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobierzesz do niej konturówkę i zaaplikujesz pomadkę, zjadanie nierównomierne raczej nie jest możliwe. Ten mój zestaw czasem od godziny 20 do 4 nad ranem był na ustach. Bladł, ale równomiernie :)

      Usuń
  13. Niestety nie jestem fanką czerwonych ust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Rose na całe szczęście ma w swojej ofercie i inne kolory, każdy dla siebie coś znajdzie. A produkty są naprawdę rewelacyjne, a przede wszystkim tanie :)

      Usuń
  14. Bardzo Ci pasuję, a możesz napisać co masz na ustach w avku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście - to również konturówka z Golden Rose Dream Lips, ale o numerku 510! :)

      Usuń
  15. Cudny kolor! Uwielbiam pomadki Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pasuje ci ten czerwony kolor szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie mam dostępu do konturówek z GR ale mam nadzieję że w najbliższym czasie stane sie ich szczęśliwą posiadaczką;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio kupiłam błyszczyk powiększający z natury ale nie jestem zadowolona. Na pewno skorzystam z Twojego posta ;))

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi produktami raczej nie powinnaś narzekać na niezadowolone ;)

      Usuń
  19. Bardzo lubię te pomadki i kredki. Kolor faktycznie podkreśla biel zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie, lubię takie intensywne kolory szminek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio nic innego nie mam na ustach niż intensywne kolory! :)

      Usuń
  21. Pasuje Ci :D Lubie czerwień na ustach zwłaszcza mocną, wiśniową nawet prawie bordową )

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem uzależniona od czerwonych ust, ale wybieram ciepłą, pomarańczową czerwień. Ale Tobie pasuje ten wiśniowy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi akurat bardziej pasuje ta wiśniowa czerwień :) Dziękuje!

      Usuń
  23. Piękny kolor, uwielbiam czerwone usta :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 48 year-old Administrative Officer Briney Norquay, hailing from Cookshire enjoys watching movies like My Father the Hero and Baton twirling. Took a trip to Madara Rider and drives a G-Class. Nasza strona

    OdpowiedzUsuń